έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα

έστησα την προτομή μου δίχως να παρω άδεια απο το κράτος  [σας]-προκειμένου/ν/αποφύγω τα κολύματα
ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,,ΕΜΠΡΟΣ-ΜΠΡΟΣ,,Δίνω-δίδω,,ΕΜΠΟΡΟΣ-ΕΜΠΟΡΑΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,Νταλαβερι-Νταραβερι,,AXAX0YXA-AXAOYXA,,Αγγιζω-εγγιζω,,μάγειρας-μάγειρος-ΝΤΟΜΑΤΑ-ΤΟΜΑΤΑ,,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΠΤΩΧΟΣ-ΦΤΩΧΟΣ,,Καρικατουρα-καλικατουρα,,Ηταν-ήσαν,,Πληρωνω-πλερωνω,,ΕΝΤΕΡΟ-ΑΝΤΕΡΟ,,Λιποθυμiα-λιγοθυμiα,,Συρόπι-σορόπι,,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,,Ηρως-Ηρωας,Ερως-ερωτας,,Ναβαρα-Νοβαρα,,,Βιολισtης-βιολιτζης,,Μπουζουξής-μπουζουκλης,,ΜΕΤΑΝΟΩ-ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ,,ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ,,Φταίω-πταίω,,Σαθρός-Σαπρός,,Αγουρος-άωρος,,Απεθανε-πεθανε,,Υποανάπτυκτος-υπανάπτυκτος,,EKEINO-KEiNO,,Αιμάτωμα-μάτωμα,Παραλίγο-παρ/ολίγο,,καρπαζιά-καρπαζά,,Μπιμπλώ-Μπιμπελώ,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,,ΝΙΑΟΥ-ΜΙΑΟΥ,,Σιωπηλος-σιωπηρος,,Αλμυρός-αρμυρός,,Πουλώ-πωλω,άντερα-έντερα,Aγγίζω-εγγίζω,ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΛΗΓΟΡΑ,,ΤΣΙΣΑ-ΤΣΙΣΙΑ,,ΝΤΟΥΛΑΠΙ,ΔΡΟΛΑΠΙ,ΔΟΛΑΠΙ,,Κανω-καμω,,καιγωμαι-καιωμαι,,HTAN-HSAN,,Παχουλός-παχυλός,,ΔΟΥΜΕ-ΙΔΟΥΜΕ,,Μαγειρας-Μάγειρος,,ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΚΟΛΑΚΑΣ-ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΑΣ,,ΠΑΠΙΟΝ-ΠΑΠΙΓΙΟΝ[Αυτό που δέν προχωράει],,ΠΕΡΣΥΝΟΣ-ΠΕΡΙΣΙΝΟΣ,,ΤΖίΤΖΙΚΑΣ-ΤΖίΤΖΗΡΑΣ,,Λέγω-λέω,ΑΠΟΕΜΑ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ,,Mπονβιβέρ-βιβμπονέρ,, Ανακλαστικά-Αντανακλαστικα,,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,Χαμπάρι-Χαμπέρι,,Πνευμόνι-Πλέμονι,,EΛΑΦΡΆ-Ελαφριά,,Bioλιστής-βιολιτζής,,Μουρμουρίζω-μερμυρίζω,,ΜΠΙΤΛΣ-ΜΠΙΤΛΙΣ,,ΗΤΑΝ-ΗΣΑΝ,,ΕΒΡΑΙΟΣ-ΟΒΡΙΟΣ,,Πανάθεμα-ανάθεμα,,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,,Μιαούλης-Νιαούλης,,ΦΤΕΡΟ-ΠΤΕΡΟ,λιποθυμία-λιγοθυμία,,ΕΧΘΡΟΣ=ΩΧ-ΤΡΩΣ,,ΑΦΗΣΕ-ΑΦΗΚΕ,,ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΑΠΟΕΜΑ,,ΘΕΛΟΥΜΕ-ΘΕΜΕ,,ΟΝΕΙΡΑ-ΟΝΕΡΑΤΑ,,ΠΙΤΖΑΜΑ-ΠΙΖάΜΑ,,Καουμπόης-Καμπόης,,Εγκυος-έγκυα,,Γλυκός-γλυκύς,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΠΑΝΑΘΕΜΑ-Ανάθεμα,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,ΠΛΥΜΙΡΙΣΜΑ-ΠΛΗΜΗΡΙΜΑ,ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΟΧΤΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ,ΒΑΛΕΝΤΣΙΑ-ΠΑΛΕΝΤΣΙΑ,ΜΠΑΡΣΕΛΟΝΑ-ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ,ΠΡΑΓΑ-ΠΑΡΓΑ,ΦΟΤΖΙΑ-ΤΖΙΟΤΖΙΑ,ΠΑΝΤΟΒΑ-ΜΑΝΤΟΒΑ,ΠΕΣΙΑ-ΜΠΡΕΣΙΑ,ΤΟΚΙΟ-ΚΥΟΤΟ,σουρεαλισμος-συρεαλισμος,ΚΑΡΕΚΛΑ-ΚΑΡΕΓΛΑ,ΣΟΔΑ-ΣΟΥΔΑ,ΣKAΛTSOYNI-KAΛTΣΟΥΝΙOYNI, ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΣ-ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΗΣ,KPEMYΔI,KΡOMYΔI,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ-ΚΟΡΤΙΖΟΛΗ,ΚορωνοΪός-ΚορωναΪόςΟΚΤΑΠΟΔΙ-ΧΤΑΠΟΔΙ,ΛΥΤΡΑ-ΡΗΤΡΑ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΜΟΝΜΑΡΤΗ-ΜΟΝΜΑΡΤΡΗ,ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ-ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΜΟΝΟ-ΜΟΛΟ,ΤΑΦΟΣ-ΤΑΦΡΟΣ,ΤΕΝΕΚΕΣ-ΝΤΕΝΕΚΕΣ-ΤΕΚΕΣ,ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕΣ,MISΘΙΤΙ-ΜΝΗΣΘΙΤΙ,μεγαλουπολη-μεγαλοπολη,ΑΤΥΧΟΣ-ΑΤΥΧΗΣ,ΦΑΙ-ΦΑΓΙ,ΠΙΑ-ΠΛΙΑ,ΧΟΡΤΑ-ΧΟΡΤΑΡΙΑ,ΒΑΒΥΛΩΝΑ-ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ,ΨΑΛΛΩ-ΨΕΛΝΩ,ΠΑΝΤΡΕΙΑ-ΜΑΝΤΡΕΜΑ..ΠΑΝΤΡΕΜΑ,ΨΑΞΙΜΟ-ΨΑΥΣΙΜΟ,ΜΠΟΥΡΜΟΥΛΑΣ-ΜΠΟΥΡΠΟΥΡΑΣ-ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ,ΙΔΩ-ΔΩ,ΣΚΡΑΠΑΣ-ΣΚΑΡΠΑΣ,OMAS-NOMAS-ह्मेरोस-HPEMOS-HMEΡOS,ΠNEYMONI-ΠΛEMONI,PNEMONI.MAΓEIΡAS-MA/ΓYROS,ANTEPO-ENTERO ,न्तोमता-TOMATA-NTOMATA,KOUPMAS-XOUPMAΣ,AKOMA-AKOMH,ΣTENAXOPEMENOS-ΣTENOXOPHMENOS,ΔIABOΛOS-διαολος,KATAσTREMENOS- KATESTρAMENOS TRAπ/EZIKOS τραπεζιτικος,δρεπανι-δρεπανο,ΚΟΚΚΟΡΑΣ,ΚΟΚΟΡΗΣ,ΜΕΡΜΥΓΚΙ-ΜΥΡΜΙΓΚΙ,γλισχρος-γλυστερος,ΣΤΡΟΦΙΓΓΑ-ΣΤΟΡΦΙΓΓΑ,ΧΟΠΚΙΝΣ-ΧΟΣΚΙΝΣ,ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ-ΚΑΛΤΣΟΥΝΙΣ,ΝΤΥΠΟΝ-ΝΤΥΠΟΝΤ,ΣΜΙΘ-ΣΜΙΤ,ΞΕΡΩ-ΞΕΥΡΩ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΤΕΛΕΦΩΝΟ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,-ΔΥΣΕΚΤΙΣ-ΔΥΣΕΚΤΟΣ-ΒΙΣΕΚΤΟΣ,ΓΙΓΑΣ-ΓΙΓΑΝΤΑΣ,ΜΙΣΘΙΤΙ-ΜΝΙΣΘΗΤΙ,ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ-ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ,ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΜΕΝΙΟΣ-ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ,πραμα-πραγμα,ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΛΕΥΤΕΡΟΣ,ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ-ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ,ΤΕΣΕΡΕΙΣ-ΤΕΣΑΡΕΣ,ΒΕΓΓΑΛΗ-ΒΕΓΓΑΖΗ,AKOMA-AKOΜΗ,ΜΠΑΜΤΡΕΛΕΛΕ-ΜΠΑΜΤΕΡΛΕΛΕ-kATPOULHS-KATOURLHΣ,ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ-ΟΛΑΚΕΡΟΣ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΚΡΙΜΑ-ΚΡΙΜΑΣ,ΚΟΥΦΙΟΣ-ΤΖΟΥΦΙΟΣ,τριγωνι-τριζονι,τρομπετα-τρουμπετα,KPOKOΣ-KOPKOΣ,ΦΑΣΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,γκαμηλα-καμηλα,ΠΡΑΜΑ-ΠΡΑΓΜΑ,ΗΡΘΑ-ΗΛΘΑ,ΕΞΥΠΝΟΣ-ΞΥΠΝΙΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΘΑΒΩ-ΘΑΠΤΩ,ΕΔΩΣΕ-ΕΔΩΚΕ,ΑΣΧΗΜΟΣ-ΑΣΚΗΜΟΣ,ΑΠΑΝΩ-ΑΝΩ,ΑΧΝΑΡΙ-ΧΝΑΡΙ,ΚΡΕΑΤΟΕΛΙΑ-ΚΡΕΑΤΟΛΙΑ,ΚΑΤΑΓΗΣ-ΚΑΤΑΗΣ,ΑΓΓΙΖΩ-ΕΓΓΙΖΩ,ΕΛΕΝΗ-ΕΛΕΝΑ,ΤΟΙΣΕΚΑΤΟ-ΤΑΕΚΑΤΟ,ΘΑΥΜΑ-ΘΑΜΑ,ΔΙΝΩ-ΔΙΔΩ,ΕΓΓΙΖΩ-ΑΓΓΙΖΩ,ΕΞΑΠΟΔΟΣ-ΟΞΑΠΟΔΟΣ,ΟΥΛΟ-ΟΥΛΟΣ,συγχρωνισμος-συγχρωτισμος,ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ-ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΟ,ONOMAZO-ONOMATIZO,σκονη-κονις,ΠΝΕΥΜΟΝΙ-ΠΛΕΜΟΝΙ,ΑΓΛΕΙΦΩ-ΓΛΕΙΦΩ,ΞΕΧΕΙΛΩΜΑ-ΞΕΧΕΙΛΙΣΜΑ,ΓΑΜΩΝΤΑΣ-ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ,ΚΑΡΑΚΑΙΔΟΝΑ-ΚΟΡΑΚΑΙΔΟΝΑ,ΑΡΓΙΤΕΣ-ΑΓΥΡΤΕΣ,ΜΑΣΧΑΛΗ-ΑΜΑΣΧΑΛΗ,ΚΟΥΒΕΙΤ-ΚΟΥΕΙΤ,ΑΡΑΒΙΚΟ-ΑΡΑΠΙΚΟ,κανω-καμω,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΚΡΟΥΤΣΕΦ-ΧΡΟΥΤΣΩΦ,ΣΥΓΝΩΜΗ-ΣΥΓΝΩΜΗΝ,ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΟΣ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ,ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ-ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΟ,ΠΟΥΛΩ-ΠΟΛΩ,ξαφνικά-έξαφνα,πιοτό-πιοτί,Κορτιζώνη-κορτιζόλη,Κατόπιν-κατόπι,Περιτό-περίσιο,Κρουτσεφ,Χρουστσώφ,γυμνός-γδυμνός,ΤΡΥΠΑ-ΤΡΟΥΠΑ,ΣΥΝΗΘΙΑ-ΣΥΝΗΘΙΟ,ΗΡΕΜΟΣ-ΗΜΕΡΟΣ,ΚΑΡΑΦΛΟΣ-ΦΑΛΑΚΡΟΣ,ΚΛΑΔΙ-ΚΛΑΡΙ,ΦΟΥΧΤΑ-ΧΟΥΦΤΑ,ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ-ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ,νταλαβέρια-νταραβέρια,στεναχωρεμενος-στενοχωρημενος,δίνω-διδω,συγνώμη-συγνώμην,ΗΡΩΣ-ΗΡΩΑΣ,ΚΑΝΩ-ΚΑΜΩ,δίσεκτο-βίσεκτο,ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΟΣ-ΤΥΦΕΚΙΣΜΟΣ,ΑΚΤΙΝΑ-ΑΚΤΙΔΑ.ημπορώ-μπορώ-μουστος-μούτσος,φτιάσω-φτιάχνω,πράγματι-πράματι,ΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΑΡΙ-ΙΧΝΟΣ,ΜΠΗΤΛΣ-Μπίτλης-ΑΠΑΓΩ-ΑΠΑΓΑΓΩ,ΒΑΠΟΡΙ-ΠΑΠΟΡΙ,ΑΡΓΙΤΗΣ-ΑΓΥΡΤΗΣ,ΓΥΜΝΟΣ-ΓΔΥΜΝΟΣ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΥΡΟ,ΑΚΟΜΑ-ΑΚΟΜΗ,ΣΑΝ-ΩΣΑΝ,,ΠΕΘΑΝΕ-ΑΠΕΘΑΝΕ,ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ -ΠΛΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ,Συμπαθής-Συμπαθητικός,ΓΙΟΣ-ΥϊΟΣ,ΕΜΠΟΡΕΥΩΜΕΝΟΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΑΜΕΝΟΣ,ΜΙΣΘΟΣ-ΜΙΣΤΑ,ΚΥΝΙΚΟΣ-ΚΛΙΝΙΚΟΣ,ΟΠΙΣΤΙΔΡΟΜΙΚΟ-ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ,ΑΛΜΥΡΟ-ΑΡΜΗΡΟ,ΑΝΑΛΩΣ ΑΝΑΛΑΤΟΣ,ΖΕΣΤΗ-ΖΕΣΤΑ,ΜΥΓΑ-ΜΥίΑ,ΩΣΑΝ-ΣΑΝ,ΜΠΑΡΚΑΡΩ-ΠΑΡΚΑΡΩ,Εμπρός-Μπρός.ΠΕΡΣΥ-ΠΕΡΥΣΥ,ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ-ΛΙΓΟΘΥΜΙΑ,-ΣΑ ΝΕΟΣ ΔΩΝΚΙΧΩΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΩΝΤΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ[Αυτού]..ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΑΡΧΙΖΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟΥΣ ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΣ [ΠΡΙΝ ΕΚποίΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ ..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ].ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ μ/ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ [ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΩΣ]ΑΓΑΛΜΑ [ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ] ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΡΦΗ-ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΤΥΛΗ ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ...Ο ΒΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕΔΩΝ- O PELE ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ, Ο ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΛΣ,-Ο Τσελεμεντές ήταν ο βασιλιάς των σεφ,,Ο Γουσταύος Άιφελ ήταν ο βασιλέας την μηχανικών της χαλυβουργίας,Ο Μπάιρον ήταν ο βασιλέας των Φιλελλήνων,O Nobel{λεξη που σημαiνει ευγενης} ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ Βραβεiων,,O JAMES BOND EINAI O BASIΛIAS ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ,, Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο Βασιλέας των καρδιοχειρούργων--Ο Νανταρ ΗΤΑΝ ο Βασιλιάς τΩν φΩτογραφων,Η Γκόλντα Μέίρ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΘΗΛΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ,,o FRANCHENSTEiN EINAI ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ TEPATON-ο ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ,,O FREUD EINAI O BAΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ,,Ο Γουτεμβέργιος είναι ο βασιλέας των Τυπογράφων,ο Λέων των ΖΏΩΝ,,Ο ΠΑΓΑΝΙΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΙΤΖΙΔΩΝ,,Ο ΣΡΑΝΤΙΒΑϊΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΒΙΟΛΙΟΥ,Ο ΤΣΕΛΙΝΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΧΟΩΝ, ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ,,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ,,O Jim Londos είναι ο Βασιλιάς των παλαιστών,,ο Τόφαλος τών σούμο,,ο Κουταλιανός των ελληνορωμαϊκών παλαιστών,,ο Βύρων των Φιλελλήνων,,H PIAF EINAI H ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΔΩΝ ΑΪΔΩΝ,,Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ,,Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ,,H CALLAS EINAI H BASIΙΛΙΣΑ ΤΩΝ ΜΕΤΖΟ ΣΟΠΡΑΝΟ,Ο ΜΟΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΩΝ,,Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ-ο Κριστόφερ Λή είναι ο βασιλιάς των ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν δράκουλα- -O COVID 19 EINAI O BASIΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ-Ο Κώλο..μβος είναι ο βασιλιάς τών κονκισταδόρων,Ο ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΣ-Ο Γιούλ Μπρύνερ είναι ο βασιλιάς τών φαλακρών,οΜοσέ Νταγιαν των μονόφθαλμων,ο Αρκάς τών γελοιογράφων,Ο Χίτλερ τών κακων εθνικιστων,ο Σερλοκ Χόλμς των ντετεκτιβς,η Αγκαθα Κρίστι των πολίς κράϊμ φίξιον,Ο ,Νομπελ των βραβείων,Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΥΒΕΛΟΓΡΑΦΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΩΝ ΣΑΣΠΕΝΣΑΔΟΡΩΝ,Ο Αλ καπόνε των γκάγκστερ,ο Ωνάσης τών μεγιστάνων λαθρεμπόρων,Ο Βερν της επιστημονικής μυθοπλασίας,Ο Σαρλώ των Κλόουν,ο Πικάσσο τών μοντ.Ζωγράφων,οι 17ν.των τρομοκρατών,ο Γκούκλ του διαδίκτυου,ο Τσαίκοφσκι των ρώσων μουσικών,ο Αρμστρογκ και Ο Πρισλεϋ των τζαζοροκάδων,ο Ντίζνευ των ανιμέϊσονς,Ο Αινστάϊν των φυσικών,η Κάλας των μέτζο,Ο Λουμούμπα τών Αφροαπελευθεροτών,Ο Κολομβος των θαλασοπόρων,Ο Γαλλιλέϊ των αστροφυσικών,ο Λούβρος των μουσείων,ο ερυθρός των νοσοκομειων,η Βενετία των υδροπολεότοπων,ο Μπετόβεν των μουσικών,ο Μπραμάντε των αρχιτεκτόνων,ο Ρέμπραντ των ζωγράφων,Ο Χριστός των ΠΡΟΦΗΤΩΝ,Ο Μικελάντζελο τών γλυπτών,Ο Τζιμ Λόντος είναι ο βασιλιάς των παλαιστών,και ο Κασιούς κλαίη των πυγμάχων.Ο Τόφαλος ο βασιλέας των εύσωμων καί οι ζουλού των αγριων,και ο Ταρζάν των λοχμόβίων.,ο Σπαθάρης των καραγκιοζοπαικτών.Ο ΜΑΡΞ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ σοσια-ληστών,ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΓΚΑΓΚΣΤΕΡΟΥΠΟΛΕΩΝ..kαi ο Νουρέεβ είναι ό βασιλέας των χορευτών μπαλέτου.Ο Σαίκσπηρ τών δραματουργών και ο Εντγκαρ άλλαν Πόοϋ τών διηγηματογραφων τρόμου.Ο ΡΟΥΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑϊΦ.Ο ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΤΩΝ ΒΕΡΙΣΤΩΝ. H GOOGLE O BASIΛIAS TΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ στο internet.Ο Σπαθάρης είναι ο βασιλέας τών Καραγκιοζοπαιχτών καί η Βουγιουκλάκη η εθνική μας στάρ.Ο ΡΟΤΖΕΡ ΜΟΥΡ ειναι ό βασιλιάς των 10 ηθοποιών που υποδύθηκαν τόν ((Αγιο))-Ενας εκ των οποίων ητω και ο ΤΖΩΡΤΖ ΣΑΝΤΕΡΣ..Ο Ιησούς είναι ο Βασιλιάς τών βασιλέων,οΖορό των Μασκοφόρων,Ο Σέρλοκ Χόλμς των ντετέκτιβ.Ο Καπόνε τών Γκάγκστερ,Ο Σωκράτης τών φιλοσόφων,Ο Ι.Καίσαρ των αυτοκρατόρων,ο Ναπολέων των στρατηγών,ΟΚολόμβος των εξερευνητών.Ο Πινόκιο τών μαριονετων,Ο ΝΤΙΚΕΝΣ ΤΩΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΩΝ ΗΘΟΓΡΑΦΩΝ,ΟΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΛΙΒΑΡ ΤΩΝ ΕΘΝΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ,Ο ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ,Ο ΜΑΡΞ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΩΝ,Ο ΠΑΒΑΡΟΤΙ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ.Ο ΜΠΑΡΝΑΡΝΤ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ,Ο ΑΡΜΣΤΡΟΓΚ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ,Η ΠΙΑΦ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΠΕΡ ΛΑΣΕΖ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ,Ο ΒΥΡΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΩΝ,Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΣΤΩΝ,Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ,Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ,Ο ΗΜΠΝ ΣΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΠΛΕϋ ΜΠΟϋΣ,Ο ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ,Ο ΔΩΝ ΖΟΥΑΝ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ,Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ,Ο ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΩΝ,Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΩΝ,Ο ΑΪφελ των πύργων,Η ΚΑΡΜΕΝ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ.ο Μανολέτε των ταυρομάχων,H CICIOLINA ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ,H Callas τών μέτζο.Ο ΤΖΕΊΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,Ο ΤΣΑΊΚΟΦΣΚΙΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ,Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΤΟΥ ΣΑΠΕΝΣΑ Ο ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΘΑ ΕΓΙΝΕ{ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ} ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ{ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΣΕΡ} ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ}_ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΙ {ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ} ΜΗΝΕΣ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΖΑΠΛΟΥΤΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ__ΜΑ ΑΠΟ ΤΥΧΗΣ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΩ=ΣΤο ΤΙΠΟΤΑ- - - - - - -ΜΕΣ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ- - -ΤΟ ΝΟΥΜΡΟ 21 - - -ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ- - -ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΕΛΕΝΑ- - -ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟ 21- - -ΚΑΙ ΤΟ 1821- - ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ?- - -ΜΑ ΕΤΟΥΤΟ ΠΙΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ- - -ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΧΟΥΝΤΑΙΟΙ- - -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΟΙ- - -ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!...............ή ("Μαντάμ Μποβαρί") δεν είναι τίποτε άλλο παρά ύφος που κινδυνεύει συνεχώς από το ίδιο το ύφος" (Φλομπέρ) "Η νεωτερικότητα είναι το εφήμερο, το φευγαλέο, το ενδεχόμενο, το μισό της τέχνης, όπου το άλλο μισό είναι το αιώνιο και αμετάβλητο". (Μποντλέρ) Ο Τόμας Μαν εξομολογητικά μιλούσε για την εκ μέρους του "καλλιέργεια μιας συμπάθειας για την άβυσσο". "Αυτό που λογαριάζεται σε ένα δοχείο είναι το κενό του ' (Σαρτρ)....{ΒΕΡΞΟΝΙΚΟ} "Η βία του χρόνου σταματά μόνον αν κανείς συγχρονιστέι μαζί της. Τότε μόνον αποκαλύπτεται ο βιωμένος χρόνος ως αυτό που πραγματικά είναι: ό,τι ο Ζανκελεβίτς περιέγραψε ως μια ολοένα αφανιζόμενη φανέρωση.(Σιοράν) ¨ .........." Αφού οι άνθρωποι δεν αηδιάζουν ποτέ με τα ελαττώματά τους, δεν πρέπει και να κουραζόμαστε να τους τα καταλογίζουμε" (Λαμπριγιέρ)

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

MNHMES...SECOND PART.

ΠΤΕΡΟΡΟΟΥΝΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ[πετρινη σι-ωπη]ΣΕΙΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ..ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΙΝ ..ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ
LORCA GRANADA



HOUSE TCHAIKOVSKI,ROLLAND AND DOSTOIEVSKI IN FLORENCE


BOHAIN EN VERMANDUIS-MATTICE







CLICHY










ΧΕΛΝΤΕΡΛΙΝ ΜΠΟΡΝΤΩ













ΓΚΟΥΑ-ΜΠΟΡΝΤΩ















ΜΟΝΜΑΡΤΡ ΑΛΛΥ-ΠΙΚΑΣΣΟ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ

















ΣΑΙΝ ΖΕΡΜΕΝ ΟΛΕ,ΝΤΕΜΠΙΣΥ



















ΣΑΙΝ ΚΟΥΡ ΣΥΡ ΛΟΥΑΡ





















ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΠΙΤΙΩΝ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...Ο ΠΡΟΥΣΤ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΑΝΖ ΕΛΙΖΕ -ΚΟΝΤΑ...






ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΕΝΤΟΠΗΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΙΣΤ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 0ΤΙ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΙΣΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ-ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΩ...ΑΥΤΕΣ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΟΥΣΕΙΑ...
ΠΑΡΙΣΙ ΝΟΕΒΡΗΣ २०११ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΚΟΥΠΡΕΝ ΣΤΗ ΔΙΑΤΑΥΡΩΣΗ ΜΠΕΛΟΖΕ ΚΑΙ ΠΕΤΙ ΣΑΜΣ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΥΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΟΛΕΤ [ΜΠΕΛΟΖΕ ΚΑΙ ΒΙΒΙΕΝ],ΤΗΣ ΜΑΙΚΗΝΑΣ ΓΕΡΤΡΟΥΔΗΣ ΣΤΑΙΝ[ΣΤΗ ΡΗ ΜΑΝΤΑΜ]ΗΤΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ...ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΕΝ ΣΟΥΛΠΙΣ ΒΡΗΚΑ ΤΗ ΡΟΥΜΑΝΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΙΟΥΛΙΑ ΧΑΣΝΤΕΝ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΕΝΤΙΣΙ [ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΡΑΝΣΙΣ ΠΟΥΛΕΝΚ...ΣΤΗΝ ΡΗ ΡΟΥΑΓΙΑΛ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙ[ΒΑΣΙΛΙΣΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ],ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΕΡΒ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΠΛΟΧ-Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ Β΄' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ,ΣΤΗ ΛΕΟΦΟΡΟ ΜΟΝΠΑΡΝΑΣ 54ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΕΛΕ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΚΟΥΖΙ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΤΗΣ ΜΝΜΑΡΤΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΟΥΡΝΟΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ[ΚΑΙ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗ]ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΠΙΕΡΝΕ,ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΣΑΡΛ ΓΚΡΟΣ,ΤΟΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟ ΠΟΙΗΤΗ Τ॥ΡΟΘ,ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΗΡΩΑ ΤΟΥ Β' ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΤΖΟΝ ΠΟΛ ΤΖΟΝΣ,ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΤΕΛΑΛΡΟΥΑ,ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΟΡΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑΕΝΙΑΚΟΣΙΑΕΝΝΕΝΗΝΤΑ ΩΣ ΤΟ ΕΝΝΕΝΗΝΤΑΟΚΤΩ Ο ΕΡΙΚ ΣΑΤΙ,ΣΤΗΝΟΔΟ ΠΟΥΛΜΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΟΓΚΥΣΤ ΚΟΥΡΝΩ,ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ,ΤΟΥ ΝΤΑΛΙ,ΤΗΣ ΛΟΡΑΝΣΕΝ,ΤΗΣ ΒΑΛΑΝΤΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΤΡΙΓΟ,ΤΟΥ ΖΙΛΜΠΕΡ ΚΙΣΜΕΝ[ΣΤΟ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ] ΤΟΥ ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ [ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ,ΤΟΥ ΛΟΥΙ ΝΤΑΒΙΝΤ [ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ],ΤΟΥ ΜΠΑΡΝΑΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΤΥΦΥ ΣΤΗ ΡΗ ΚΛΕΜΑΝ ΠΑΡΙΣΙ,[ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΒΙΑΣΤΙΚΑ-ΜΕΙΟΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΛΑΘΗ],ΣΤΗ ΟΔΟ ΡΑΒΙΝΙ ΤΟΥ ΖΑΚΟΜΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΜΟΥ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΖΥΛ ΡΟΜΕΝ,ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ [ΡΗ ΚΟΡΤΟ]ΕΜΕΝΕ ΚΑΙ ΟΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ...ΚΑΙ Ο ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΩ-ΕΝΩ Ο ΜΠΟΥΖΙΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ...ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΚΟΥΦΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΒΑΣΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ...Ο ΜΠΕΡΛΙΟΖ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΡΗ ΝΤΕ ΚΕΛΕΡΕ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ.....ΟΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΑΛΙ...Ο ΝΤΥΚΑ ΣΤ ΦΟΜΠΟΥΡ ΣΕΝ ΑΝΤΟΥΑΝ...ΠΟΛΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΗΡΩΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ-ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ-ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ.......ΣΤΟΙΧEΙΩΣΟΥΝ...
...ΣΤΟ ΙΛΛ ΣΕΝ ΛΟΥΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΩΝΟ ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΟ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ ΕΙΔΑ ΚAΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΥΓΓΡΟΥ ΠΟΙΗΤΟΥ ΤΖΙΟΥΛΑ ΙΛΙΕΣ [ΟΔΟΣ ΒΟΥΔΑ...!...] ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ-ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΙΔΕΡΕΝΕΣ ΜΠΑΛΕΣ... ΠΡΟΣ-ΦΑΤΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΛΥΚΕΙΟΥ [ΜΑΞΙΜΟΥ]ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ Η ΠΑΞΙΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΝΩΤΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ,ΤΟΥ ΝΤΑΣΕΝ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΡΑΚΗ ΣΤΗ ΚΥΨΕΛΗ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ 9[ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΕΜΕΝΕ Ο ΓΕΝΑΙΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ[ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ]ΤΟΥ ΝΤΑΣΕΝ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΡΑΚΗ ΣΤΗ ΚΥΨΕΛΗ... ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ 9[ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΕΜΕΝΕ Ο ΓΕΝΑΙΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ[ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ] ,ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΟ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΝΑΖΑΝ Ο ΔΟΥΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΙΤΣΕ,ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΑ ΤΟΝ ΚΑΦΚΑ,ΣΤΗ ΒΙΕΝΗ ΤΟΝ ΟΥΓΚΟ ΒΟΛΦ,ΤΟΝ ΑΝΤΛΕΡ,ΤΟΝ ΣΟΥΜΠΕΡΤ,ΤΟ ΜΑΛΕΡ,ΤΟ ΜΠΡΟΥΚΝΕΡ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΙΚΟΣΙΑΣ ΤΟΝ ΜΟΤΣΑΡΤ,ΣΤΟΝ ΠΛΑΚΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΥ ΠΑΠΑΤΣΩΡΗ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΦΑΕΝΖΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΣΕΛΛΕΥ....ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ Ο ΔΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΕΡΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΜΥΡΑ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑ ΤΖΕΡΟΛΑΜΟ ΤΗΣ ΣΑΒΟΙΑΣ...ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΝΤΕΠΑΡΤ ΤΟΝ ΜΟΝΤΡΙΑΝ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΗ ΟΔΟ ΓΚΑΛΒΑΝΙ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΛΕΝΑ ΜΠΕΤΙΝΙ,ΤΟΝ ΝΑΖΑΡΟ ΣΑΟΥΡΟ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΒΟΥΡ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΠΑΝΙΣΤΕΡΝΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΗΚΑΡΟ ΤΗΣ ΦΡΟΥΡΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΟΥΑΤΡΟ ΦΟΝΤΑΝΕ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΓΙΟΖΕΦ ΚΟΤΣ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΓΡΙΣΠΙ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΙΣΤΙΝΑ] ΤΟ ΟΤΕΛ ΣΕΣΙΛ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΕΡΙΚΟΣ ΙΨΕΝ,ΣΤΗ ΦΡΑΤΙΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΤΕΣΙ,ΤΟΝ ΒΑΣΚΟ ΦΡΑΤΙΝΙ,
ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΝΤΡΕΑ ΦΡΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΜΟΥΝΙΣΤΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙ ΟΥΣΙΟ ΠΙΣΙΝΟ,ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΦΙΡΕΝΖΕ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΣ,ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙ ΝΤΟΝ ΠΙΕΤΡΟ ΠΑΓΚΑΝΟ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΒΟΥΡ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ,ΚΟΝΤΑ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝΑ ΟΠΕΡΑΣ ΓΚΟΥΣΤΑΒΟ ΠΑΓΚΑΝ,ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΛΕ ΚΑΣΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΤΟΥ ΡΙΣΟΡΤΖΙΜΕΝΤΟ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ ΜΑΝΖΙΝΙ [ΚΕΝΤΡΟ ΡΩΜΗΣ],ΤΟΝ ΜΑΟΥΡΟ ΤΕΣΤΑΣΙΟ,ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΠΟΙΗΤΗ ΟΡΑΤΙΟ ΓΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΙ,ΣΤΙ ΩΙΑ ΣΑΝΤΑ ΕΛΕΝΑ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΙΝ ΓΚΟΥΑΛΤΙΕΡΟ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΕΠΕΝΤΙ[ΣΤΝΟΙΚΙΑ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΩΝ] ΤΟΝΑΓΙΟ ΜΠΕΝΕΤΕΤΟ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ ΛΑΒΡΙ,ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΣΕΡΝΑ ΒΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙΚΟ ΑΚΙΛΕ ΤΟΜΕΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΕΑΤΡΟ ΜΑΡΣΕΛΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΛΑΡΑ ΦΡΑΝΣΙΣ ΣΑΒΕΤ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΡΣΙΟΝΕ ΤΟΝ ΜΙΛΑΝΕΖΙ ΠΟΙΗΤΗ ΑΛΕΣΑΝΤΡΟ ΒΕΡΙ,ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΤΟΝ ΛΑΙΚΟ ΠΟΙΗΤΗ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΤΕΡΕΝΣΙΟ ΜΑΜΙΑΝΙ ΝΤΕΛΕ ΡΟΒΕΡΕ,ΣΤΙΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΠΟΛΕΤΙ ΤΟΝ ΤΖΕΖΑΡΕ ΜΠΕΝΕΦΡΑΤΕΛΙ,ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΝΒΕΝΟΥΤΟ ΤΣΕΛΙΝΙΣΤΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΟΤΑΒΙΟ ΤΑΣΟΝΙ ΚΑΙ ΣΑΝΤΟ ΣΠΙΡΙΤΟ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛ ΣΑΝ ΑΝΤΖΕΛΟ[ΡΩΜΗ ΒΕΒΑΙΑ],ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΑΤΖΙΟΡΕ [ΠΑΝΤΑ ΡΩΜΗ]ΤΟΝ ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΜΠΕΝΕΤΕΤΟ-ΠΙΟΝΕΡΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ,ΣΤΗ ΦΛΟΡΕΝΤΙΑ ΤΟ ΟΤΕΛ ΝΤΕ ΛΑ ΝΑΖΙ...ΟΝΙ-ΔΙΑΣΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΟΣΒΗΣΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ.......ΝΑΖΙ.....!ΣΤΗ ΡΩΜΙ ΤΟΝ ΓΚΟΥΑΛΝΤΙΕΡΙ ΣΕΡΑΦΙΜ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΕ ΣΕ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ,ΤΟΝ ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΠΑΣΚΟΥΑΛΙ,ΤΟΝ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΣΚΑΜΠΑΤΙ[ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ],ΤΟΝ ΠΙΕΤΡΟ ΡΑΙΜΟΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΡΑΤΟΡΙΟΥ,ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΤΟΝ ΧΕΡΕΡΟ,ΣΤΗ Σ।Μ। ΝΟΒΕΛΑ ΤΟ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΜΠΟΣΟ,ΣΤΗ ΒΙΕΝΗ ΤΟΝ ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ,IFIND ALSO THE HOME OFMANZINI IN LONDON AND OF GOLDONI AND ANUNZIO IN PARIS.HOUSE OF JEAN ARP INCHATENAU MALABRY,CHATEAUBRIAND,OF MAURICE DENICE IN ST GERMAIN EN LAYE...
HOUSE OF MANZINI IN LONDON,OF DANUNZIO IN PARIS,OF GOLDONI IN PARIS AND OF CLEMENTI IN TWENSAM NEAR LONDON ०० ΣΤΗ ΟΔΟ ΡΟΝΤΙΕ ३३ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΙΣΑΙΟΣΙ ΝΑΟΥΑΣΙΜΑ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΑΝΓΚΑ ,ΤΟΥ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ΣΤΗ ΛΕΠΙΚ44,ΤΟΥ ΕΊΡ ΡΕΝΑΡ[ΙΔΡΥΤΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΝΤΕΣΙΝ ΑΝΙΜΕ] ΣΤΗ ΡΟΝΤΙΕΡ ५८,ΤΗΣ ΆΡΙΑΣ ΚΑΛΑΣ ΣΤΗ ΡΗ ΖΩΡΖ ΜΑΝΤΕΛ,ΤΟΥ ΜΠΡΕΤΟΝ ΣΤΗ ΛΑΦΑΥΕΤ,ΤΟΥ ΜΟΡΙΣ ΝΤΕΝΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕ ΝΤΕΡΑΙΝ ΣΤΟ ΣΑΝΜΠΟΥΡΣΙ,ΤΟΥ ΔΟΥΜΑ ΣΤΟ ΣΑΤΟ ΜΟΝΤΕΚΡΙΣΤΟ[ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΚΤΙΣΕ ΣΤΟ ΒΕΣΙΝΕ ΚΟΝΤΑ] ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΩΜΠΡΙΑΝ...ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝΡΥ ΑΚΟΚ ΣΤΗ ΡΗ ΑΜΠΡΕΒΟΥΑΡ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΝΤΑΛΙ/ΝΤΑ] ΤΟΥ ΓΚΑΣΤΟΝ ΚΟΥΤ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡ ΜΕΔΙ ΤΗΣ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡΗΣ,ΤΟΥ ΣΕΡΖ ΓΞΕΝΜΠΟΥΡΓΚ ΣΤΗ ΡΗ ΜΠΡΕΝΕΟΥ,ΤΟΥ ΛΑΛΟΣ ΧΟΧΟΥΤ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΝΤΕΝ,ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΙΑΚΟΥ ΠΟΙΗΤΗ[ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗ ΔΙΑΛΕΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΗΓΚΙΑΣ]ΣΤΗ ΡΗ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡ ΕΚΑΤΟΝ ΕΞΙ,ΤΟΥ ΒΟΛΤΑΙΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΒΟΛΤΕΡ ΕΙΚΟΣΙΕΠΤΑ,ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΣΤΑΡΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΛΟΥΙΣ ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΜΟΝΓΚΕ,ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΝΤΓΚΑΡ ΝΤΕΓΚΑ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΞΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΒΑΡ ΚΛΙΣΙ,ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ ΤΖ ΔΟΥΜΑ ΣΤΗ ΡΗ ΣΕΝ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΡΤΙΕ ΛΑΤΕΝ,Ο ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΠΤΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΟΓΔΟΝΤΑΔΥΟ ΤΗΣ ΡΗ ΟΥΝΙΒΕΡΣΙΤΕ...ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΡΗ ΦΕΡΟΝΙΕ[ΣΤΟ ΛΕ ΑΛ]ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Ο ΕΡΙΚΟΣ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ...Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΧΟΒΕΒ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΗΡΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΜΠΕΛΒΙΛ,Ο ΧΕΝΡΥ ΠΙΛ[Πρωτος προεδρος του σωματειου σκιτσογραφων-εικονογραφων]ΣΤΗ ΡΗΡΟΣΕΣΟΥΑΡ ३५।ΚΑΙ Ο ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ ΣΤΗ ΡΗΡΑΒΙΝΙΑΝ Ν० ΕΠΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΤΩ ΛΑΒΟΥΑΡ
ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΖΟΛΑ,ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΗ ΝΤΕΛΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΕΡΙΝΙ,ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΤΟ ΧΟΥΑΝ ΓΚΡΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΙΣΤΙΝΑ 138 ΤΟΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΡΟΣΣΙΝΙ ΝΤΑ ΡΑΒΕΝΝΑ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΒΙΤΣΕΝΤΖΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ 138 ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΑΛΒΑΤΟΡΕ ΓΚΡΑΣΣΟ,ΤΟΝ ΓΚΡΑΜΣΙ ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ,ΤΟΝ ΟΥΑΙΛΝΤ ΣΤΟ ΠΑΛ ΜΑΛ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΦΟΣΚΟΛΟ 22 ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΕΥΕΣΒΙΟ ΤΡΟΙΑΝΙ,ΣΤΗ ΕΠΙΣΗΣ ΡΟΜΑΝΙΚΗ ΒΙΑ Α0ΥΡΟΡΑ
  ΤΟΝ ΜΑΓΑΛΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΑΝΤΡΕΑ ΜΠΟΥΣΑΡΙ,ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΣΑΝΤΙΝΙ ΣΤΗ ΠΙΑΤΣΑ ΣΑΛΒΑΤΟΡΕ ΛΑΟΥΡΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ,ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΛΙΜΠΕΡΤΑ ΤΟΝ ΜΑΣΣΙΜΟ ΤΖΙΤΖΙΟ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΒΑΝΟΕ ΜΠΟΝΟΜΙ ΔΥΟ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΣΤΗ ΒΙΑ ΡΙΠΕΤΑ [ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΤΗΣ ΚΟΡΣΟ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ....ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ=ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ,ΣΤΑΔΙΟΥ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ]ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΛΟΥΙΖΙ ΓΚΟΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΡΓΚΟΥΑΤΟ ΤΑΣΣΟ.ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΣΟΡΝΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ ΜΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΤΟΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΥ ΡΙΣΟΡΤΖΙΜΕΝΤΟ ΛΟΡΕΝΤΖΙΝΗ [ΕΚΔΟΤΗ ΤΗΣ ΣΑΤΙΡΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ [[ΙΛ ΛΑΜΠΙΟΝΕ]] ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΝΗ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ.ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΠΑΥΡΟΝ



Στην Μαγιόρκα μπορεί κανείς ακόμα να επισκεφτεί το (τότε εγκαταλειμένο) Καρθουσιανό μοναστήρι του Valldemossa, όπου H GEORGE SAND πέρασε τον χειμώνα του 1838-39 μαζί με τον Σοπέν και τα παιδιά της.[1] Το ταξίδι αυτό στη Μαγιόρκα περιγράφηκε στο βιβλίο της Un hiver à Majorque ("Ένας χειμώνας στη Μαγιόρκα"), που εκδόθηκε το 1855.
Άφησε τον Σοπέν λίγο πριν αυτός πεθάνει από φυματίωση.
'ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ[ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ Γ।ΜΠΕΛΟΥ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΖΩΡΤΖ ΦΙΝΛΕΥ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΟΥ[Κεκροπος και Ευριπιδου γωνια]
Το Καφέ Λε Φουκέτ (Le Fouquet’s) είναι ένα από τα πιο διάσημα και ιστορικά καφε-εστιατόρια του Παρισιού. Βρίσκεται στη συμβολή της Λεωφόρου Ηλυσίων Πεδίων (Avenue des Champs-Élysées) και της Λεωφόρου Γεωργίου Ε΄ (George V). Χρονολογείται από το 1899, όταν λειτούργησε ως αλσατικό καφενείο.
Μπρούντζινες πλάκες στο πλακόστρωτο της κεντρικής εισόδου μνημονεύουν τις διασημότητες που σύχναζαν κατά καιρούς στις πολυτελείς αίθουσές του, αλλά και φωτογραφίες τους καλύπτουν τους τοίχους στο εσωτερικό του. Το 1988, το Καφέ Λε Φουκέτ ανακηρύχτηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλίας ως εθνικό πολιτιστικό μνημείο.
Στη δεκαετία του 1930, τακτικός θαμώνας στο Καφέ Λε Φουκέτ ήταν ο Ιρλανδός συγγραφέας Τζέιμς Τζόις, όταν έγραφε το διάσημο μυθιστόρημά του «Αγρύπνια για τον Φίνεγκαν» (Finnegans Wake). Και ο δραματουργός Σάμιουελ Μπέκετ είχε συναντήσει σ' αυτό την Αμερικανίδα συλλέκτρια έργων τέχνης Πέγκυ Γκούγκενχαϊμ (Peggy Guggenheim, 1898 – 1979), με την οποία πέρασε μια έντονη ερωτική νύχτα μαζί της.
Οι Γάλλοι θεατρικοί συγγραφείς Μαρσέλ Πανιόλ (1895 – 1974) και Μαρσέλ Ασάρ (1899 – 1974) σύχναζαν στο Λε Φουκέτ. Ανάμεσα σε άλλους θαμώνες του περιλαμβάνονται: Ζαν Γκαμπέν, Υβ Μοντάν, Σιμόν Σινιορέ, Μισέλ Μοργκάν, Όρσον Ουέλς, Πίτερ Ουστίνοφ, Τζην Κέλλυ, Μαρτσέλο Μαστρογιάνι, Κερκ Ντάγκλας, Σοφία Λόρεν, Φρανσουά Τρυφώ, Ζαν Μορώ, Αλέν Ντελόν, Κατρίν Ντενέβ, Ζεράρ Ντεπαρντιέ κ.ά.

Εξωτερική άποψη